باکس ورورد


ثبت نام
کلمه عبور جدید

جستجوی آگهی ها
جستجوی پیشرفته آگهی ها
روش جستجو:
به صورت عادی
مقادیر شامل تمام کلمات باشد (AND)
مقادیر شامل یک از کلمات باشد(OR)

موقعیت جغرافیایی:


لینک سایت های ایرانی

جهت درج لینک در این اینجا کلیک کنید

کد مدیر

چارراهی زیر مجموعه ای از باکس آگهی

جدا

تبلیغات باکس آگهی

توضیح دلخواه

توضیح دلخواه

کد کلیک

 
مطالب تصادفی محتوایی

پرینت
بازدید: ٣۵

دانلود: کتاب الکترونیکی فروش موفق ۲۰۱۵

کتاب فروش موفق برایان تریسی

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

کتاب «فروش موفق» برایان تریسی در یک نگاه

نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در 128 صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
انتشارات: برقعی
سال انتشار: 2015
شابک:

‭978-600-7531-01-3

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

کتاب الکترونیکی: فروش موفق – کتابخانه موفقیت برایان تریسی

جدیدترین کتاب برایان تریسی به زبان فارسی

• چرا بعضی فروشندگان سریعتر و ساده‌تر پول به دست می‌آورند و بیشتر می‌فروشند؟

• چرا موفقیت بیشتری کسب می‌کنند، سودهای مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لباس‌های زیبا به دست می‌آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، درحالی‌که اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟

در این کتاب پاسخ را دریافت خواهید کرد.

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• سه کلید قانع کردن افراد
• جذب حرفه‌ای مشتریان
• پاسخ به اعتراضات مشتریان
• روش‌های ارائه خدمات عالی به مشتریان
• مدیریت موثر زمان
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

سرفصل‌های کتاب

مقدمه
۱. در اصول اولیه ممتاز شوید
۲. حفظ اشتیاق
۳. مهارت‌های مدیریت فردی: بازی درونی
۴. مهارت‌های مدیریت فردی: بازی بیرونی
۵. کسب دانش عالی درباره محصول
۶. تحلیل رقبا
۷. ایجاد مزیت رقابتی
۸. ساخت استراتژی فروش موثر
۹. جذب حرفه‌ای مشتریان
۱۰. ارزیابی خریداران احتمالی
۱۱. عامل دوستی
۱۲. سه کلید قانع کردن افراد
۱۳. ارائه فروش موثر
۱۴. قدرت تلقین
۱۵. ایجاد اعتبار کلان
۱۶. پاسخ به اعتراضات
۱۷. از مشتری بخواهید اقدام کند
۱۸. ارائه خدمات عالی به مشتریان
۱۹. حفظ دائمی مشتریان
۲۰. مدیریت موثر زمان
۲۱. هیچ محدودیتی وجود ندارد!

کتاب «فروش موفق» برایان تریسی در یک نگاه

نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در ۱۲۸ صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
انتشارات: برقعی
سال انتشار: ۲۰۱۵
شابک: ‭۹۷۸-۶۰۰-۷۵۳۱-۰۱-۳

پرداخت آنلاین و دانلود کتاب

فصل شانزده
پاسخ به اعتراضات

اعتراضات بخشی معمول، طبیعی و غیرقابل اجتناب از فرایند فروش است. با این حال،‌ وقتی مشتری به خاطر قیمت بالا، کیفیت کمتر در مقابل رقبا یا دلایل دیگر اعتراض می‌کند، بسیاری از فروشندگان ناامید و بی‌انگیزه می‌شوند.
حقیقت این است که مشتریان هر روز با صدها و حتی هزاران پیام تبلیغاتی بمباران می‌شوند. در نتیجه مردد، مشکوک و در هزینه کردن زمان و پولشان محتاط هستند.
صرفنظر از محصولی که می‌فروشید مشتریان همیشه سوالات و نگرانی‌هایی دارند که باید قبل از فروش برطرف شود. مدیریت این نگرانی‌ها و اعتراضات مهارتی کلیدی در فروش موفق است.
بهترین خبر اینکه اعتراض خوب است و علاقه مشتری به محصول یا خدمت را نشان می‌دهد. اعتراض اغلب نشانه این است که عصب احساسی مشتریان را لمس کرده‌ و به نوعی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید. به این ترتیب فروش‌های موفق دوبرابر فروش‌های ناموفق اعتراض به همراه دارند.

قانون شش

قانون شش یکی از نیرومندترین اصولی است که می‌توان برای تشخیص و رفع اعتراضات از آن استفاده کرد. بر اساس این قانون تعداد اعتراض‌ها از محصول یا خدمت شما به بیشتر از ۶ مورد نمی‌رسد.
شش اعتراض اصلی که به محصول یا خدمتتان وارد است را مشخص کنید. از خود بپرسید: «اگر مشتریان احتمالی کدام حرف را نمی‌زدند، می‌توانستیم به هرکسی که با او صحبت می‌کردیم، بفروشیم . . .»
از همه اعتراضاتی که در طول هفته یا ماه دریافت کرده‌اید، فهرستی تهیه کنید و سپس آن‌‌ها را به شش دسته منطقی تقسیم کنید. این شکایات از محصولی به محصول دیگر و از بازاری به بازار دیگر فرق می‌کنند.
وقتی شش گروه اصلی اعتراض‌ها را مشخص کردید، پاسخ‌هایی متقاعد‌کننده برای هر یک از این گروه‌ها بیابید.

سوال کلیدی

سوال کلیدی در پاسخ‌دهی به اعتراضات این است «چرا مشتریان محصول ما را نمی‌خرند؟» پاسخ این سوال را پیدا کنید و سپس دلیلی منطقی بیاورید که اعتراض را از ذهن مشتری حذف کند.
اعتراض را درخواستی برای کسب اطلاعات بیشتر بدانید. برای مثال، مشتری احتمالی می‌گوید «قیمت‌تان خیلی بالا است».
شما بگویید «سوال خوبی است. چرا قیمت ما بیشتر از رقبا است؟ اجازه دهید پاسخش را به شما بگویم».
از اعتراض تشکر کنید. افراد را به اعتراض بیشتر تشویق کنید. بگویید «سوال خوبی بود! بگذارید ببینم می‌توانم پاسختان را بدهم.»

اعتراض کردن را ساده کنید

هر مشتری اعتراضات یا نگرانی‌هایی کلیدی دارد که باید آن‌ها را آشکار کنید. اگر مشتری شکایت خاصی را ته ذهنش پنهان کرده باشد، شاید آن را به زبان نیاورد، و از شما خرید نکند. به همین دلیل، بدون توجه به حرف‌های مشتری و بدون توجه به اینکه چند بار این اعتراض را شنیده‌اید، با دقت به آن گوش کنید.
هر بار مشتری شکایت می‌کند یا نظری منفی درباره محصولتان می‌دهد، با عالی‌ترین مهارت‌های شنیداری با او برخورد کنید. با دقت و بدون ایجاد مزاحمت به حرف‌هایش گوش دهید؛ قبل از پاسخ دادن مکث کنید؛ سوالاتی برای روشن کردن موضوع بپرسید؛ و در نهایت، با عبارات مخصوص خود به آن پاسخ دهید تا مطمئن شوید سخنان مشتری را درک کرده‌اید.

پاسخگویی به اعتراضات

چندین روش برای پاسخگویی به اعتراضات وجود دارد؛ اما شخصی که سوال می‌پرسد، کنترل را در دست دارد. همیشه سعی کنید اعتراض را با سوال پاسخ دهید نه با جواب.
مثلا بگویید «حتما دلیل خوبی برای این حرف دارید؛ می‌توانم دلیلتان را بپرسم؟» و سپس ساکت بمانید. اغلب، مشتری دلیل خوبی ندارد و این را با سکوت بعد از سوال شما نشان می‌دهد.
روش دیگر پاسخ‌گویی به اعتراض این است که بپرسید «منظورتان چیست؟» یا «دقیقا منظورتان چیست؟» و سپس منتظر بمانید.
همیشه اعتراضات را فرصتی برای گوش دادن مشتاقانه به پاسخ شخص مقابل و اعتمادسازی بدانید. هر چه دقیق‌تر به سخنان مشتری گوش دهید، علاقه و اعتماد بیشتری به شما و تمایل بیشتری به خرید محصول یا خدمتتان پیدا می‌کند.

مقابله با سوء‌تفاهم

بیشتر اعتراضات ناشی از سوءتفاهم است. برای مشتری، مشکلی که محصول شما قادر به حل آن است یا نیازی که محصولتان برطرف می‌کند مشخص نیست. مزایای محصول یا خدمتتان نسبت به قیمت، مشخص نیست. مزیت منحصربه‌فرد محصول یا خدمت برای مشتری مشخص نیست.
و در نهایت مشتری هیچ‌گونه فوریتی برای خرید ندارد و دلیلی نمی‌بیند که اکنون برای خرید اقدام کند. همه این‌‌ها عواملی هستند که به «سوءتفاهم» کمک می‌کنند و باعث می‌شوند مشتری بگوید «اجازه دهید درباره‌‌اش فکر کنم».

رسیدگی به اعتراضات قیمت

چندین روش تاییدشده برای رسیدگی به اعتراضات قیمت وجود دارد که تقریبا در هر فروشی به کار می‌آید. وقتی مشتری می‌گوید «قیمت‌تان خیلی زیاد است» با این سوالات به او پاسخ دهید:
الف. چرا چنین حرفی می‌زنید؟
ب. چرا چنین احساسی دارید؟
ج. آیا تنها نگرانی‌تان قیمت است؟
د. نظرمان چقدر با هم متفاوت است؟
اگر قبل از تعیین نیازهای مشتری و توضیح مزایای محصول، با اصرار او برای دانستن قیمت مواجه شدید، گفتگو درباره قیمت را با گفتن این جمله به تاخیر اندازید «می‌دانم قیمت برایتان مهم است؛ اجازه می‌دهید بعد از چند دقیقه به این موضوع بپردازم؟»‌
بدانید که اعتراضات پله‌های نردبان فروش موفق هستند. دریافت اعتراضات بیشتر به این معنی است که مشتری علاقه بیشتری به محصول یا خدمتتان دارد. وقتی اعتراضی می‌شنوید، سپاسگزار باشید و سپس شکایت را به دلیلی برای خرید تبدیل کنید.

تمرین‌های عملی

۱. دو یا سه اعتراض بسیار رایجی که خریداران احتمالی هنگام خرید محصول یا خدمتتان ابراز می‌کنند را نام ببرید.
۲. دو یا سه پاسخ مناسب را مشخص کنید که می‌توانید به این شکایات معمول بدهید و سپس محصولتان را بفروشید.

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

تجهیز کامل آزمایشگاه غذایی/دستگاه ولوازم آزمایشگاه
تجهیز کامل آزمایشگاه غذایی/دستگاه ولوازم آزمایشگاه
لقمان پژوهش بهینه تجهیز کامل آزمایشگاه غذایی زیر نظر کارشناس ارشد آزمایشگاه -انکوباتور دیجیتال هوشمند شیمیکو -آون دیجیتالpid هوشمند شیمیکو -ترازوی دیجیتال یکهزارم citizen -اتوکلاو ۲۵لیتری دیجیتال کاووش مگا -پی اچ متر دیجیتال با الکترود وبافر -کوره الکتریکی دیجیتال هوشمند ترمولاب -بنماری تما ...
آب یابی و مطالعات تضمینی ژئوفیزیک و اسکن زیرسطحی
آب یابی و مطالعات تضمینی ژئوفیزیک و اسکن زیرسطحی
آبیابی حرفه ای چاه - حفر چاه آب در هر کجای ایران عزیز و کشورهای حاشیه خلیج فارس که هستید، قبل از اجرای هر گونه پروژه آبی صنعتی، شهرک سازی، حفاری، تامین آب کشاورزی، آشامیدنی ، دامداری ، مرغداری و غیره با توجه به هزینه های زیاد حفاری ، جهت اطمینان از وجود آب، حتما با ما مشورت نمائید. مشکل چاه، قنات و ...
پشتیبانی شبکه شرکت پیراسیس
پشتیبانی شبکه شرکت پیراسیس
پشتیبانی شبکه شرکت پیراسیس آیا پشتیبان شبکه شما دانش و سرعت کافی در حل مشکلات را ندارد و در نتیجه زمان و هزینه زیادی را متحمل می‌شوید؟ چرا هزینه‌هایی را برای نگهداری و به‌روز رسانی زیر‌ساخت و سرویس‌های شبکه متحمل می‌شوید که دلیل آن را نمی‌دانید؟ چگونه؟ عدم شفافیت در نوع و هزینه خدمات دریافتی از ...
عضویت در کانال کسب وکارهای اینترنتی
عضویت در کانال کسب وکارهای اینترنتی
با سلام سعي ميکنيم روزانه دو يا سه کسب وکار متنوع مجازي را ارسال کنيم. کانال کسب وکار مجازي کسب وکارهاي متنوع اينترنتي را معرفي مي کند تا با توجه به توانايي هاي خود آن ها را انتخاب کنيد. ليست کسب وکارهاي زير در روزهاي مختلف ارسال مي گردد. کسب درآمد از فروش وبازاريابي فايل کسب درآم ...
عضویت در کانال تلگرام معرفی و آموزش کسب و کار مجازی
عضویت در کانال تلگرام معرفی و آموزش کسب و کار مجازی
آموزش و معرفی کسب وکار های اینترنتی به فکرکسب درآمداز اینترنت هستیدویامی خواهیدکسب وکارتان رامعرفی کنید درکانال کسب وکار مجازی روزانه کسب وکار جدیدی رامعرفی خواهیم کرد عضویت @kasbokarmajaziir ...
دانلودکده پیام ایرانی
دانلودکده پیام ایرانی
پیام ایرانی در زمینه دانلود فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد. فروشگاه فایل پیام ایرانی دانلود گزارش کار دانلود کارورزی دانلود تحقیق دانلود کارگاه دانلود فروشگاه کارورزی حقوق دانلود مقاله دانلود پروژه ...
آبیابی و تعیین محل حفر چاه به روشهای الکترومغناطیس و ژئوفیزیک و تعیین دبی آب خروجی
آبیابی و تعیین محل حفر چاه به روشهای الکترومغناطیس و ژئوفیزیک و تعیین دبی آب خروجی
دستگاه ردیاب آب زیر زمینی در مطالعات قبل از حفاری چاه آب شرب و کشاورزی به منظور تعیین بهترین محل و عمق حفاری چاه آب با بیشترین میزان ابدهی کارایی بالایی دارد. ردیابی قنات . ردیابی چشمه و تعیین مکان فرار اب سدها توسط دستگاه با دقت بسیار بالا امکان پذیر می باشد. امروزه شناسایی لایه های آب در روند انج ...
دانلود آموزش تبلیغات تجاری در اینترنت
دانلود آموزش  تبلیغات تجاری در اینترنت
تبلیغات تجاری در اینترنت تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ...
قرعه کشی جدیدشرکت صنایع غذایی آوازه
قرعه کشی جدیدشرکت صنایع غذایی آوازه
شرکت صنایع غذایی آوازه برنج آوازه برنج اصیل طلایی آوازه از مرغوب ترین برنج های شالیزار های شمال می باشد که با دقت بسیار بالا و کیفیتی ممتاز تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان برنج قرار می گیرد. این برنج در بسته بندی های ۵ کیلویی مناسب جهت استفاده در مهمانی ها، مجالس، جشن ها می باشد. رب گوجه فرن ...
فروشگاه هنری پارس مید
فروشگاه هنری پارس مید
فروشگاه هنری پارس مید هنر های دستی هنرهای ترسیمی و کتاب مواد اولیه صنایع دستی و هنری http://www.parsimade.com/ دارای نماد اعتماد الکترونیک ...
شرکت زیست فن آوری پیشگام
شرکت زیست فن آوری پیشگام
شرکت زیست فناوری پیشگام در سال 1388 به عنوان مجموعه ای دانش محور و با هدف فعالیت در حوزه بیولوژی ملکولی، بیوتکنولوژی و ژنتیک تاسیس گردید. این شرکت در کنار فعالیت های تجاری، همواره توجه ویژه ای به گسترش فعایت های علمی، تحقیقاتی و تولیدی داشته است. این امر امکان ارایه خدمات و محصولاتی برگرفته از آخرین ...
صنایع غذایی گلها
صنایع غذایی گلها
صنایع غذایی گلها محصولات گلها باکیفیتی بی مثال: پودرژله گلها،در طعم های مختلف وبا استفاده از مواداولیه مرغوب وفرموله شده در واحد R&Dگلها در تمامی فروشگاههای معتبر سراسر کشوردراختیار شماست .فقط با یکبار امتحان مزه آن را فراموش نخواهید کردوبی شک آنرا به دیگران نیز توصیه خواهیدکرد ادویه جات گلها ...
نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند
 نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند
نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند عناوین مطالب موجوددرنرم افزار گاوسیری: تاسیسات موردنیازبرای پرورش گاوشیری شرایط زمین عوامل موثردرانتخاب محل اخداث جایگاه دام جدول شوری آب ومحدودیتهای استفاده ازآن ...
شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی
شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی
شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی http://medplant.ir/ ...
خريد پستي نرم افزار آموزش جامع كاشت - داشت و برداشت انگور
 خريد پستي نرم افزار آموزش جامع كاشت - داشت و برداشت انگور
خريد پستي نرم افزار آموزش جامع كاشت - داشت و برداشت انگور به نام خدا نرم افزارآموزش جامع كاشت - داشت وبرداشت انگور باسلام اين نرم افزار يكي از كاملترين مجموعه هاي آموزشي درارتباط باكاشت داشت وبرداشت انگورميباشد وشما اگرعلاقمند به اين رشته نسبتا"راحت وپردرآمد درميان رشته هاوشاخه هاي متنوع ياغدار ...

SecImgSes



نیازمندی های چارراهی درج تبلیغات وآگهی رایگان آگهی رایگان تبلیغات اینترنتی بنر تبلیغاتی تبلیغات کامپیوتر تبلیغات رایانه تبلیغات سایت ها تبلیغات خدمات

تبلیغات پزشکان تبلیغات مهندسی تبلیغات صنایع تبلیغات موسسات

تبلیغات کشاورزی تبلیغات محیط زیست آگهی کشاورزی آگهی محیط زیست تبلیغات ادوات کشاورزی آگهی ادوات کشاورزی فروشگاه کشاورزی فروشگاه محیط زیست فروشگاه ادوات کشاورزی
کودهای ارگانیک تبلیغات کودارگانیک تبلیغات ورمی کومپوست  فروشگاه ورمی کومپوست آگهی ورمی کومپوست
فراورده های دامی لبنیات فروشگاه نساجی  فروشگاه ادوات دامداری گلخانه ها خریدمحصولات کشاورزی گردشگری ایران

Agriculture advertising banners advertising environment environmental farm advertising ad banners agricultural implements, agricultural farm farming Eco Store
Organic fertilizers, promotion of organic manure, vermicompost advertising Kvmpvst, dilatory Kvmpvst Store Advertising
Vermicompost Kvmpvst
Dairy products and animal husbandry equipment textile shop Khrydmhsvlat Agricultural Greenhouses Iran Tourism

http://charrahi.ir