باکس ورورد


ثبت نام
کلمه عبور جدید

جستجوی آگهی ها
جستجوی پیشرفته آگهی ها
روش جستجو:
به صورت عادی
مقادیر شامل تمام کلمات باشد (AND)
مقادیر شامل یک از کلمات باشد(OR)

موقعیت جغرافیایی:


لینک سایت های ایرانی

جهت درج لینک در این اینجا کلیک کنید

کد مدیر

چارراهی زیر مجموعه ای از باکس آگهی

جدا

تبلیغات باکس آگهی

توضیح دلخواه

توضیح دلخواه

کد کلیک

 
مطالب تصادفی محتوایی

پرینت
بازدید: ۴۶

دانلود کتاب الکترونیکی: بازاریابی عصبی

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

کتاب «بازاریابی عصبی» در یک نگاه
شابک: ‭978-600-91800-2-8

نویسنده: ژان بقوسیان، آذر جوزی
فرمت: کتاب رقعی در 128 صفحه
انتشارات: برقعی
سال انتشار: پاییز 1392
شابک: ‭978-600-91800-2-8

 

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

 


کتاب بازاریابی عصبی

چگونه از روش‌های بازاریابی عصبی مانند اثر تقدم، اثر نظاره‌گر، نردبان تصور، قیمت مرجع و … برای افزایش فروش استفاده کنیم؟

بازاریابی عصبی – ۲۱ روش‌ بازاریابی عصبی برای ترغیب مشتری به خرید

این کتاب به بازاریابان، مدیران و کارآفرینان کمک می‌کند از روش‌های بازاریابی عصبی برای افزایش فروش و موفقیت بیشتر استفاده کنند.

فصل ۱: ورود به مغز مشتری و برملا شدن راز

هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است که باعث کاهش بودجه بازاریابی و تبلیغات می‌شود.

بازاریابی عصبی در کسب‌و‌کارهای کوچک

واژه بازاریابی عصبی بسیار علمی و پیچیده به نظر می‌رسد. همچنین اغلب کتاب‌ها و مقالات به کاربرد بازاریابی عصبی در شرکت‌های بسیار بزرگ و برندهای معروف می‌پردازند. ولی اغلب ایده‌های بازاریابی عصبی در کسب‌و‌کارهای کوچک قابل استفاده است. برخی از آن‌ها بسیار ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. این کتاب دقیقا برای صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک با بودجه محدود نوشته شده است. البته واضح است که شرکت‌ها و برندهای بزرگ نیز می‌توانند از این مطالب استفاده کنند.

تناقض گفته‌های مشتریان با خریدهای آنان

آقای مالکولم گلادول در کتاب معروفش با نام «نقطه واژگونی» به این پدیده می‌پردازد. او توضیح می‌دهد که افراد مختلف هنگام ورود به کافی‌شاپ در یک نظرسنجی شرکت کردند تا مشخصات قهوه مورد علاقه‌شان را توضیح دهند. اغلب افرادی که در نظرسنجی اعلام کرده بودند به قهوه تلخ و غلیظ علاقه دارند، بعد از چند دقیقه در همان کافی‌شاپ به قهوه خود چند قاشق شکر اضافه می‌کردند! بنابراین همیشه نمی‌توان به گفته‌های مشتریان اعتماد کرد. گاهی آن‌ها در مورد محصول نظراتی می‌دهند که با خریدهای خودشان تناقض دارد.

ورود به مغز انسان و برملا شدن راز

اگر مشتریان نیازهای واقعی خود را بر زبان نمی‌آورند و همواره نمی‌توان به گفته‌های آنان اعتماد کرد، پس راه‌حل چیست؟ در سال‌های اخیر دستگاه‌هایی با نام‌های EEG ،fMRI و … ساخته شده که انواع کوچک و قابل‌حملی دارد که بر سر انسان نصب می‌شود و می‌تواند از مغز انسان عکس بگیرد. این دستگاه‌ها دریچه‌ای برای ورود به مغز انسان و برملا کردن رازهای خرید باز کرده‌اند.

تصمیمات خرید

اما سؤال بسیار کلیدی آن است که تصمیمات خرید توسط کدام قسمت مغز انجام می‌شود؟ نکته مهمی که در بازاریابی سنتی به آن توجهی نمی‌شود این است که تصمیمات خرید ما اغلب با مغز قدیم انجام می‌شود! تا به حال بازاریابان فکر می‌کردند تمامی خریدها با بخش منطقی مغزمان انجام می‌شود. البته همیشه در طول تاریخ بازاریابان می‌دانستند که احساسات بر تصمیمات خرید تاثیر دارد. ولی اکنون مشخص شده است که تاثیرگذاری بخش احساسی و مغز قدیم بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم.خانم لِزلی هارت در کتاب «مغز چگونه کار می‌کند» توضیح می‌دهد که «شواهد نشان می‌دهد مغز قدیم قسمتی است که تعیین می‌کند ‌کدام بخش اطلاعات دریافتی، برای پردازش به مغز جدید مخابره شود و کدام تصمیمات تایید شود یا رد شود».پس اگر با عملکرد «مغز قدیم» بیشتر آشنا شویم می‌توانیم عملیات بازاریابی تاثیرگذارتری طراحی کنیم.

فصل ۲: ورود به دنیای مغز قدیم

در فصل دوم شش نکته کلیدی درباره مغز قدیم بررسی می‌شود:

۱. مغز قدیم با احساسات ترغیب می‌شود!
۲. معیار تصمیمات مغز قدیم افزایش سود و کاهش زیان است!
۳. مغز قدیم با تصاویر ارتباط برقرار می‌کند!
۴. مغز قدیم تحت تاثیر آغاز و پایان است.
۵. فقط موارد ملموس درک می‌شوند.
۶. مغز قدیم تضاد را درک می‌کند.



فصل ۳: مکالمه با مغز قدیم

در فصل سوم خواهید آموخت که چگونه مطالبی بگویید یا بنویسید که باعث جلب توجه مغز قدیم شود. مکالمه با مغز قدیم یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید به عنوان بازاریاب داشته باشید.

 

فصل ۴: بازاریابی ۵ بعدی

اغلب عملیات بازاریابی دو بعدی است یعنی فقط از بینایی و شنوایی استفاده می‌شود. شاید بتوان عملیات بازاریابی طراحی کرد که بر ۵ حس مخاطب تاثیر بگذارد.


فصل ۵: مدل مشتری در بازاریابی عصبی

در این فصل به ارائه مدلی می‌پردازیم که از دیدگاه بازاریابی عصبی به تشریح مشتری و رفتار خرید او می‌پردازد. قبل از پرداختن به این موضوع  مدل سنتی را بررسی می‌کنیم و سپس تفاوت مدل جدید را با آن می‌بینیم.

فصل ۶: تاثیر دیگران در تصمیمات

آزمایش «اثر نظاره‌گر» بیان می‌کند که رفتار فرد وقتی می‌داند افرادی او را نظاره می‌کنند فرق می‌کند. در واقع نظاره‌گر‌ها بر واکنش ما اثر می‌گذارند و اگر آنها نباشند شاید رفتار ما متفاوت باشد.
اثر نظاره‌گر و خریدشاید این موضوع را قبول نکنیم ولی تصمیمات خرید ما به شدت تحت تاثیر دیگران است. ما هر سال در نمایشگاه‌های مختلف شرکت می‌کنیم و محصولات آموزشی در زمینه مدیریت عرضه می‌کنیم. گاهی در نمایشگاه‌ها فردی به غرفه مدیرسبز مراجعه می‌کند و محصولی را در دست گرفته شروع به خواندن مطالب روی جعبه می‌کند. چند نفر دیگر نیز دقیقا همان کار را انجام می‌دهند. تمام آنها در مرحله تصمیم گیری خرید هستند و درباره خرید آن محصول مردد هستند. معمولا وقتی یکی از آنها اقدام کرده و محصول را خریداری می‌کند این شجاعت به دیگران نیز منتقل می‌شود و آنها نیز همان محصول را می‌خرند. حالت عکس آن نیز صادق است. وقتی اولین نفر محصول را سر جایش گذاشته و به راهش ادامه می‌دهد، دیگران هم همین واکنش را نشان می‌دهند!

در فصل هفتم ۲۱ ترفند بازاریابی عصبی مورد بررسی قرار می‌گیرد:

۱. ارائه گزینه‌های مناسب
۲. درخواست‌های کوچک
۳. کاهش نقاط درد
۴. توجیه قیمت
۵. استفاده از اعداد و ارقام در بازاریابی
۶. استفاده از داستان
۷. انتخاب هوشمندانه عکس‌ها
۸. نام‌گذاری مناسب محصولات
۹.  استفاده از صفت‌های مناسب
۱۰. نکاتی درباره فروش حضوری
۱۱. افزودن گزینه‌های نامعقول
۱۲. ترتیب ارائه محصولات
۱۳. عمل متقابل
۱۴. کاهش پشیمانی پس از خرید
۱۵. تبدیل اعتراضات به درآمد
۱۶. اثر تجمعی در رضایت و نارضایتی مشتری
۱۷. بازاریابی عصبی در طراحی محصولات
۱۸. تسهیل اولین خرید
۱۹. نفع سریع و لحظه‌ای
۲۰. استفاده از واژه‌های اثرگذار
۲۱. کمیابی

کتاب «بازاریابی عصبی» در یک نگاه

نویسنده: ژان بقوسیان، آذر جوزی
فرمت: کتاب رقعی در ۱۲۸ صفحه
انتشارات: برقعی
سال انتشار: پاییز ۱۳۹۲
شابک: ‭۹۷۸-۶۰۰-۹۱۸۰۰-۲-۸

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

تجهیز کامل آزمایشگاه غذایی/دستگاه ولوازم آزمایشگاه
تجهیز کامل آزمایشگاه غذایی/دستگاه ولوازم آزمایشگاه
لقمان پژوهش بهینه تجهیز کامل آزمایشگاه غذایی زیر نظر کارشناس ارشد آزمایشگاه -انکوباتور دیجیتال هوشمند شیمیکو -آون دیجیتالpid هوشمند شیمیکو -ترازوی دیجیتال یکهزارم citizen -اتوکلاو ۲۵لیتری دیجیتال کاووش مگا -پی اچ متر دیجیتال با الکترود وبافر -کوره الکتریکی دیجیتال هوشمند ترمولاب -بنماری تما ...
آب یابی و مطالعات تضمینی ژئوفیزیک و اسکن زیرسطحی
آب یابی و مطالعات تضمینی ژئوفیزیک و اسکن زیرسطحی
آبیابی حرفه ای چاه - حفر چاه آب در هر کجای ایران عزیز و کشورهای حاشیه خلیج فارس که هستید، قبل از اجرای هر گونه پروژه آبی صنعتی، شهرک سازی، حفاری، تامین آب کشاورزی، آشامیدنی ، دامداری ، مرغداری و غیره با توجه به هزینه های زیاد حفاری ، جهت اطمینان از وجود آب، حتما با ما مشورت نمائید. مشکل چاه، قنات و ...
پشتیبانی شبکه شرکت پیراسیس
پشتیبانی شبکه شرکت پیراسیس
پشتیبانی شبکه شرکت پیراسیس آیا پشتیبان شبکه شما دانش و سرعت کافی در حل مشکلات را ندارد و در نتیجه زمان و هزینه زیادی را متحمل می‌شوید؟ چرا هزینه‌هایی را برای نگهداری و به‌روز رسانی زیر‌ساخت و سرویس‌های شبکه متحمل می‌شوید که دلیل آن را نمی‌دانید؟ چگونه؟ عدم شفافیت در نوع و هزینه خدمات دریافتی از ...
عضویت در کانال کسب وکارهای اینترنتی
عضویت در کانال کسب وکارهای اینترنتی
با سلام سعي ميکنيم روزانه دو يا سه کسب وکار متنوع مجازي را ارسال کنيم. کانال کسب وکار مجازي کسب وکارهاي متنوع اينترنتي را معرفي مي کند تا با توجه به توانايي هاي خود آن ها را انتخاب کنيد. ليست کسب وکارهاي زير در روزهاي مختلف ارسال مي گردد. کسب درآمد از فروش وبازاريابي فايل کسب درآم ...
عضویت در کانال تلگرام معرفی و آموزش کسب و کار مجازی
عضویت در کانال تلگرام معرفی و آموزش کسب و کار مجازی
آموزش و معرفی کسب وکار های اینترنتی به فکرکسب درآمداز اینترنت هستیدویامی خواهیدکسب وکارتان رامعرفی کنید درکانال کسب وکار مجازی روزانه کسب وکار جدیدی رامعرفی خواهیم کرد عضویت @kasbokarmajaziir ...
دانلودکده پیام ایرانی
دانلودکده پیام ایرانی
پیام ایرانی در زمینه دانلود فایل فعالیت می کند و با بیش از هزاران فایل در تمامی زمینه ها در خدمت شما دوستان می باشد. فروشگاه فایل پیام ایرانی دانلود گزارش کار دانلود کارورزی دانلود تحقیق دانلود کارگاه دانلود فروشگاه کارورزی حقوق دانلود مقاله دانلود پروژه ...
آبیابی و تعیین محل حفر چاه به روشهای الکترومغناطیس و ژئوفیزیک و تعیین دبی آب خروجی
آبیابی و تعیین محل حفر چاه به روشهای الکترومغناطیس و ژئوفیزیک و تعیین دبی آب خروجی
دستگاه ردیاب آب زیر زمینی در مطالعات قبل از حفاری چاه آب شرب و کشاورزی به منظور تعیین بهترین محل و عمق حفاری چاه آب با بیشترین میزان ابدهی کارایی بالایی دارد. ردیابی قنات . ردیابی چشمه و تعیین مکان فرار اب سدها توسط دستگاه با دقت بسیار بالا امکان پذیر می باشد. امروزه شناسایی لایه های آب در روند انج ...
دانلود آموزش تبلیغات تجاری در اینترنت
دانلود آموزش  تبلیغات تجاری در اینترنت
تبلیغات تجاری در اینترنت تبلیغات یک فرایند است و نه یک رسانه با حقوق خاص خودش، اگر چه که تبلیغات به شکل های گوناگون رسانه ای برای ارتباط برقرار کردن بکار می رود. تبلیغات در ساده ترین شکل آن، روشی است که فروشنده یا صاحب کارخانه یک محصول، با مشتری و مصرف کننده از طریق یک رسانه یا رسانه های زیادی ...
قرعه کشی جدیدشرکت صنایع غذایی آوازه
قرعه کشی جدیدشرکت صنایع غذایی آوازه
شرکت صنایع غذایی آوازه برنج آوازه برنج اصیل طلایی آوازه از مرغوب ترین برنج های شالیزار های شمال می باشد که با دقت بسیار بالا و کیفیتی ممتاز تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان برنج قرار می گیرد. این برنج در بسته بندی های ۵ کیلویی مناسب جهت استفاده در مهمانی ها، مجالس، جشن ها می باشد. رب گوجه فرن ...
فروشگاه هنری پارس مید
فروشگاه هنری پارس مید
فروشگاه هنری پارس مید هنر های دستی هنرهای ترسیمی و کتاب مواد اولیه صنایع دستی و هنری http://www.parsimade.com/ دارای نماد اعتماد الکترونیک ...
شرکت زیست فن آوری پیشگام
شرکت زیست فن آوری پیشگام
شرکت زیست فناوری پیشگام در سال 1388 به عنوان مجموعه ای دانش محور و با هدف فعالیت در حوزه بیولوژی ملکولی، بیوتکنولوژی و ژنتیک تاسیس گردید. این شرکت در کنار فعالیت های تجاری، همواره توجه ویژه ای به گسترش فعایت های علمی، تحقیقاتی و تولیدی داشته است. این امر امکان ارایه خدمات و محصولاتی برگرفته از آخرین ...
صنایع غذایی گلها
صنایع غذایی گلها
صنایع غذایی گلها محصولات گلها باکیفیتی بی مثال: پودرژله گلها،در طعم های مختلف وبا استفاده از مواداولیه مرغوب وفرموله شده در واحد R&Dگلها در تمامی فروشگاههای معتبر سراسر کشوردراختیار شماست .فقط با یکبار امتحان مزه آن را فراموش نخواهید کردوبی شک آنرا به دیگران نیز توصیه خواهیدکرد ادویه جات گلها ...
نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند
 نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند
نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند نرم افزار آموزشی پرورش گاوشیری +نرم افزارآموزشی پرورش گوسفند عناوین مطالب موجوددرنرم افزار گاوسیری: تاسیسات موردنیازبرای پرورش گاوشیری شرایط زمین عوامل موثردرانتخاب محل اخداث جایگاه دام جدول شوری آب ومحدودیتهای استفاده ازآن ...
شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی
شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی
شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی http://medplant.ir/ ...
خريد پستي نرم افزار آموزش جامع كاشت - داشت و برداشت انگور
 خريد پستي نرم افزار آموزش جامع كاشت - داشت و برداشت انگور
خريد پستي نرم افزار آموزش جامع كاشت - داشت و برداشت انگور به نام خدا نرم افزارآموزش جامع كاشت - داشت وبرداشت انگور باسلام اين نرم افزار يكي از كاملترين مجموعه هاي آموزشي درارتباط باكاشت داشت وبرداشت انگورميباشد وشما اگرعلاقمند به اين رشته نسبتا"راحت وپردرآمد درميان رشته هاوشاخه هاي متنوع ياغدار ...

SecImgSes



نیازمندی های چارراهی درج تبلیغات وآگهی رایگان آگهی رایگان تبلیغات اینترنتی بنر تبلیغاتی تبلیغات کامپیوتر تبلیغات رایانه تبلیغات سایت ها تبلیغات خدمات

تبلیغات پزشکان تبلیغات مهندسی تبلیغات صنایع تبلیغات موسسات

تبلیغات کشاورزی تبلیغات محیط زیست آگهی کشاورزی آگهی محیط زیست تبلیغات ادوات کشاورزی آگهی ادوات کشاورزی فروشگاه کشاورزی فروشگاه محیط زیست فروشگاه ادوات کشاورزی
کودهای ارگانیک تبلیغات کودارگانیک تبلیغات ورمی کومپوست  فروشگاه ورمی کومپوست آگهی ورمی کومپوست
فراورده های دامی لبنیات فروشگاه نساجی  فروشگاه ادوات دامداری گلخانه ها خریدمحصولات کشاورزی گردشگری ایران

Agriculture advertising banners advertising environment environmental farm advertising ad banners agricultural implements, agricultural farm farming Eco Store
Organic fertilizers, promotion of organic manure, vermicompost advertising Kvmpvst, dilatory Kvmpvst Store Advertising
Vermicompost Kvmpvst
Dairy products and animal husbandry equipment textile shop Khrydmhsvlat Agricultural Greenhouses Iran Tourism

http://charrahi.ir