باکس ورورد


ثبت نام
کلمه عبور جدید

جستجوی آگهی ها
جستجوی پیشرفته آگهی ها
روش جستجو:
به صورت عادی
مقادیر شامل تمام کلمات باشد (AND)
مقادیر شامل یک از کلمات باشد(OR)

موقعیت جغرافیایی:


کد مدیر

http://boxagahi.ir/wp-content/uploads/2018/12/chap-fory.gif

تانکر سازی,مبدل حرارتی

سایت بانک مشاغل و اصناف

پایان بنر

چارراهی زیر مجموعه ای از باکس آگهی

تبلیغات گوشه سایت

\پایان

مطالب تصادفی محتوایی

پرینت
بازدید: ۵٨٠

دانلود کامل کتاب الکترونیکی خلاقیت و حل مسئله ۲۰۱۵

خلاقیت و حل مسئله 2015

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

 

یک مدیر معمولی بیش از 50 درصد زمان خود را صرف حل مسئله به تنهایی یا به کمک دیگران می‌کند. توانایی مقابله با دشواری‌ها و حل مشکلات بیش از هر چیز تعیین‌کننده رویدادهای کسب‌وکار است. در حقیقت می‌توان گفت فردی که مهارت‌های ضعیفی در تفکر خلاق دارد مجبور است کارمند افرادی شود که از مهارت‌های پیشرفته‌تر تفکر خلاق بهره می‌برند.
شابک: 6-00-7531-600-978

 

نوع محصول: دانلودی
 
http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

کتاب الکترونیکی: خلاقیت و حل مسئله – کتابخانه موفقیت برایان تریسی

جدیدترین کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی به زبان فارسی
خلاقیت و حل مسئله

 

 

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• هفت منبع نوآوری
• مهندسی ارزش
• روش طوفان ذهنی
• سه محرک خلاقیت
• حل مسئله در هفت مرحله
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر 

 

 

 

 

سرفصل‌های کتاب

۱. منابع اصلی خلاقیت
۲. سه محرک خلاقیت
۳. روش طوفان ذهنی
۴. پرسش، محرک خلاقیت
۵. طوفان فکری، آزادسازی نیروی تیم
۶. اهمیت خوش‌بینی
۷. خصوصیات نوابغ را پرورش دهید
۸. حل مسئله در هفت گام
۹. تمرین‌های تقویت ذهن
۱۰. استفاده از سه ضمیر برای تفکر
۱۱. تمرین دو رویکرد تفکر
۱۲. استفاده از تفکر جانبی
۱۳. روش کارکرد ذهن
۱۴. حل مسئله سیستماتیک
۱۵. تفکر از صفر
۱۶. روبرو شدن با واقعیت
۱۷. گذر از موانع
۱۸. هفت منبع نوآوری
۱۹. ده راهکار خلاقانه برای محصولات قدیمی
۲۰. مهندسی ارزش
۲۱. ارزیابی ایده‌ها

 

 
کتاب «خلاقیت و حل مسئله» برایان تریسی در یک نگاه
نویسنده: برایان تریسی
فرمت: کتاب رقعی در ۱۱۲ صفحه
مترجم: ژان بقوسیان، بنفشه عطرسائی
انتشارات: برقعی
سال انتشار: ۲۰۱۴

فصل اول

منابع اصلی خلاقیت

 همه افراد خلاق هستند. خلاقیت ویژگی طبیعی و ذاتی افراد مثبت‌اندیشی است که عزت‌نفس بالایی دارند. شرکت‌هایی که محیط کاری مثبتی ایجاد می‌کنند، مدام از سوی کارمندان ایده‌های خوبی دریافت می‌کنند.
مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده خلاقیت کدامند؟ اینجا به سه مورد مهم اشاره می‌کنیم. نخستین عامل تجربیات گذشته است. آنچه در گذشته برای شما روی داده است، اثر زیادی بر میزان خلاقیت‌ شما در زمان حال دارد.

تاثیر گذشته  

به نظر می‌رسد افراد خلاق به علت سوابقشان خود را بسیار خلاق می‌دانند. ایده‌پردازی امری معمول و طبیعی برای آن‌ها است.
از طرف دیگر، افراد غیرخلاق از دوران کودکی در محیط‌های منفی بوده‌اند که این منفی‌نگری در محیط‌های مختلف کاری ادامه می‌یابد و باعث می‌شود باور کنند که اصلا خلاق نیستند. حتی وقتی ایده‌های خوبی دارند که اغلب چنین نیز است، آن ایده را پس می‌زنند یا نادیده می‌گیرند و معتقدند اگر آن‌ها ایده‌پرداز باشند، نتایج چندان جالب نخواهد بود.
وقتی برای شرکتی کار می‌کنید که شما را به ارائه ایده‌های جدید تشویق و ترغیب می‌کند و روسا و همکاران با علاقه و احترام به ایده‌هایتان توجه می‌کنند، احساس می‌کنید در کارتان خلاق‌تر هستید.

قدرت حال

دومین عامل تعیین‌کننده میزان خلاقیت شما، شرایط کنونی‌تان است. آیا به ارائه ایده‌های جدید در محل کارتان تشویق می‌شوید؟ آیا افراد با هم صمیمی هستند و ایده‌هایشان را با هم در میان می‌گذارند یا ایده‌هایتان مورد تمسخر و انتقاد قرار می‌گیرد؟
در دهه ۱۹۹۰، «ایست‌مَن کُداک» یک شرکت ۶۰ میلیارد دلاری با ۱۴۰.۰۰۰ کارمند بود. این شرکت در طول دهه‌های متمادی بر دنیای فیلم دوربین مسلط بود. در آن زمان بود که دانشمندان و محققان ایست‌مَن کُداک پس از سال‌ها تلاش، فرایند جدیدی به نام «عکاسی دیجیتال» را کشف کردند که دیگر  برای عکاسی و چاپ عکس نیازی به فیلم دوربین نداشت. وقتی این کشف به مدیران ارشد گفته شد، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و روسا به آن‌ها گفتند «این ایده اصلا جالب نیست. کداک یک شرکت فیلم‌سازی است، درحالی‌که این تکنولوژی نیازی به فیلم ندارد».
محققان را به محل کار و آزمایشگاه‌هایشان برگرداندند و گفتند که این فناوری پیروزمندانه را فراموش کنند. بقیه ماجرا طولانی است. پس از چند سال دوربین‌سازان ژاپنی ایده عکاسی دیجیتال را مطرح کرده و دوربین‌های دیجیتال را یکی پس از دیگری روانه بازار کردند و کداک به سرعت از بازار محو شد.

شخصی که شما می‌بینید

 سومین عاملِ تعیین‌کننده میزان خلاقیت، تصویری است که از خود دارید. آیا خود را شخصی خلاق می‌دانید؟ آیا به نظر خودتان از خلاقیت زیادی برخوردارید یا نه؟ تحقیقات متعدد نشان می‌دهد که ۹۵ درصد افراد استعداد کار با خلاقیت بالا را دارند. تحقیقی که توسط هاوارد گاردنر در دانشگاه هاروارد انجام شد نشان داد که روش‌های تفکر متعددی وجود دارد و هر فرد حداقل در یک حوزه نابغه است. به این ترتیب، کلید آزادسازی خلاقیت این است که خود را فردی بسیار خلاق بدانید.
 

بازی درونی

تیموتی گالوِی در کتاب خود با عنوان «بازی درونی گلف» به ما می‌آموزد که راه تبدیل شدن به گلف‌بازی بهتر این است که تصور کنید یک گلف‌باز حرفه‌ای هستید و طوری بازی کنید انگار پیش‌تر در مسابقات قهرمانی شرکت کرده‌اید. تفکر درباره خودتان به عنوان یک گلف‌باز عالی، بازی شما را به سرعت بهبود می‌بخشد.
به همین ترتیب، یکی از روش‌های افزایش خلاقیت این است که خود را شخص بسیار خلاقی بدانید. بارها و بارها به خودتان بگویید: «من یک نابغه هستم! من یک نابغه هستم! من یک نابغه هستم!»
خود را شخص بسیار خلاقی تصور کنید. تصور کنید از خلاقیت فراوانی برخوردارید و هیچ مشکلی در دنیا وجود ندارد که با استفاده از ذهن خلاق خود از عهده حل آن برنیایید. تصور کنید هیچ هدفی وجود ندارد که با ایده‌پردازی برای تحقق آن قابل‌دستیابی نباشد. تصور کنید هیچ مانعی وجود ندارد که با ذهن خلاق شما قابل برداشتن نباشد و مانند پرتو لیزری که فلز را می‌برد می‌توانید آن مانع را از میان بردارید.
خبر خوب اینکه همه افراد ذاتا خلاق هستند. خلاقیت ابزاری است که در طبیعت بشر نهاده شده تا ضامن بقای او باشد و کمک کند تا از عهده مشکلات غیرقابل اجتناب و چالش‌های زندگی روزمره برآید. تنها تفاوت در این است که بعضی افراد از حداکثر خلاقیت ذاتی خود استفاده می‌کنند، درحالی‌که دیگران بهره کمی از آن می‌برند.

تمرین‌های عملی

۱. بزرگترین هدف زندگی‌تان در حال حاضر را مشخص کنید. این هدف چیست و انجام فوری چه کاری می‌تواند شما را یک گام به هدفتان نزدیکتر کند؟
۲. بزرگترین مشکل یا مانعی که میان شما و مهم‌ترین هدفتان قرار دارد را مشخص کنید. با کدام اقدام فوری می‌توانید مشکل را حل کرده یا مانع را از میان بردارید؟
http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

SecImgSes



نیازمندی های چارراهی درج تبلیغات وآگهی رایگان آگهی رایگان تبلیغات اینترنتی بنر تبلیغاتی تبلیغات کامپیوتر تبلیغات رایانه تبلیغات سایت ها تبلیغات خدمات

تبلیغات پزشکان تبلیغات مهندسی تبلیغات صنایع تبلیغات موسسات

تبلیغات کشاورزی تبلیغات محیط زیست آگهی کشاورزی آگهی محیط زیست تبلیغات ادوات کشاورزی آگهی ادوات کشاورزی فروشگاه کشاورزی فروشگاه محیط زیست فروشگاه ادوات کشاورزی
کودهای ارگانیک تبلیغات کودارگانیک تبلیغات ورمی کومپوست  فروشگاه ورمی کومپوست آگهی ورمی کومپوست
فراورده های دامی لبنیات فروشگاه نساجی  فروشگاه ادوات دامداری گلخانه ها خریدمحصولات کشاورزی گردشگری ایران

Agriculture advertising banners advertising environment environmental farm advertising ad banners agricultural implements, agricultural farm farming Eco Store
Organic fertilizers, promotion of organic manure, vermicompost advertising Kvmpvst, dilatory Kvmpvst Store Advertising
Vermicompost Kvmpvst
Dairy products and animal husbandry equipment textile shop Khrydmhsvlat Agricultural Greenhouses Iran Tourism

http://charrahi.ir