باکس ورورد


ثبت نام
کلمه عبور جدید

جستجوی آگهی ها
جستجوی پیشرفته آگهی ها
روش جستجو:
به صورت عادی
مقادیر شامل تمام کلمات باشد (AND)
مقادیر شامل یک از کلمات باشد(OR)

موقعیت جغرافیایی:


کد مدیر

http://boxagahi.ir/wp-content/uploads/2018/12/chap-fory.gif

تانکر سازی,مبدل حرارتی

سایت بانک مشاغل و اصناف

پایان بنر

چارراهی زیر مجموعه ای از باکس آگهی

تبلیغات گوشه سایت

\پایان

مطالب تصادفی محتوایی

پرینت
بازدید: ۵٨٢

دانلود کامل سئو گوگل – با معرفی آلگوریتم کبوتر

سئو گوگل آلگوریتم کبوتر

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

شماره شناسنامه اثر: 050526-20476-8
مخاطب: صاحبان سایت و وب‌مسترها

نوع محصول:  MP4 دانلودی
ملزومات استفاده: نرم‌افزار مشاهده فیلم، موبایل یا تبلت
حجم: 248 مگابایت
دسترسی: دریافت لینک دانلود               
مدت زمان: 2 ساعت و 42 دقیقه

 

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

 


بهترین منبع پایدار ترافیک سایت، گوگل است!

• روزانه هزاران نفر را از گوگل به سایت خود هدایت کنید!

• چگونه سایت خود را تحلیل کنیم و مشکلات سئو آن را بیابیم؟

• چگونه با رعایت معیارهای گوگل، افراد بیشتری را به سایت هدایت کنیم،

• مدل جدید بهینه‌سازی سایت بر ۴ رکن استوار است که در این آموزش بررسی می‌شوند.

 

 

بخش مهمی از بازاریی اینترنتی ایجاد ترافیک است. حتما قبول دارید ایجاد ترافیک کار خیلی آسانی نیست و اغلب نیازمند صرف هزینه است.

SEO چیست؟

سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود.

کلیدواژه عبارتی است که در گوگل جستجو می‌شود که می‌تواند شامل یک یا چند کلمه باشد. وقتی صفحه‌ای از سایتمان را برای کلیدواژه‌ای بهینه کنیم، وقتی فردی آن کلیدواژه را در گوگل جستجو کرد سایت ما در اولین نتایج جستجو ظاهر می‌شود و در نتیجه ترافیک سایت افزایش می‌یابد.

نکته مهم آن است که سئو بر هر صفحه سایت اعمال می‌شود و هر صفحه سایتمان می‌تواند رتبه‌ای متفاوت از دیدگوگل داشته باشد. وقتی از صفحه خاصی از سایت صحبت نمی‌شود و به بهینه‌سازی اشاره می‌شود معمولا منظور، بهینه‌سازی صفحه اصلی سایت است.

 

 

چرا سایت را برای گوگل بهینه کنیم؟

هر سایتی برای موفقیت به بازدیدکننده نیاز دارد و یکی از بهترین روش‌های جذب بازدیدکنندگان باکیفیت، هدایت افرادی است که خودشان به‌ دنبال مطالب سایتمان هستند و در گوگل به جستجو می‌پردازند.

حال چرا در مباحث بهینه‌سازی سایت بیشتر درباره گوگل صحبت می‌شود؟ زیرا تعداد جستجوهایی که در گوگل انجام می‌شود بیشتر از ۶ برابر مجموع تمامی جستجوهایی است که در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و … انجام می‌شود. نکته دیگر آن است که اصول بهینه‌سازی سایت در موتورهای جستجو تقریبا مشابه هستند، بنابرین اگر سایت را برای گوگل بهینه کنید، معمولا در موتورهای جستجوی دیگر نیز رتبه خوبی خواهید داشت.

 

 

بهینه‌سازی سایت شامل چه کارهایی است؟

بهینه‌سازی سایت به دو بخش عمده تقسیم می‌شود.

۱. تغییرات داخل سایت یا بهینه‌سازی صفحات سایت
۲. بهینه‌سازی در خارج از سایت

بهینه‌سازی صفحات سایت همان ایجاد تغییرات در محتویات و کد صفحات و کلا تمام تغییراتی است که در سایتمان انجام می‌دهیم. بهینه‌سازی خارج از سایت با ایجاد لینک‌های باارزش از سایت‌های دیگر به سایت ما و چند کار دیگر انجام می‌شود که خود مبحث بسیار گسترده‌ای است.

 

 

کدام مهم‌تر است؟

حال شاید این سوال پیش بیاید که کدام مهم‌تر است؟ اگر در مورد ایران صحبت کنیم، بسیاری از وب‌سایت‌ها به‌طور حرفه‌ای بر بهینه‌سازی سایتشان کار نمی‌کنند و در بسیاری از کلیدواژه‌ها رقابت خیلی تنگاتگ نیست. اولین گام بهینه‌سازی، کار بر صفحات سایت است. وقتی صفحات سایت را به‌اندازه کافی بهبود ببخشیم معمولا تغییر قابل‌توجهی در رتبه سایت ما ایجاد می‌شود و حتی شاید در اولین نتایج گوگل قرار بگیریم. سپس می‌توانیم به بهینه‌سازی در خارج از سایت یا همان لینک‌سازی بپردازیم. البته در بهینه‌سازی حرفه‌ای حتما باید بر دو مورد نیز کار کنیم.

 

 

آیا بهتر نیست یهینه‌سازی سایت را به یک شرکت واگذار کنیم؟

خیر. بسیاری از دارندگان سایت فکر می‌کنند بهینه‌سازی کاری مقطعی است و اگر یکبار سایت بهینه شود برای همیشه در اولین نتایج جستجوی گوگل خواهند بود. این موضوع حقیقت ندارد. برای حفظ رتبه خوب در نتایج جستجو به‌طور مرتب باید بر سه حوزه مهمی که اشاره شده کار کنیم. محتوای ارزشمند و جدید به سایت اضافه کنیم. به‌دنبال ساختن لینک از سایت‌های معتبر به سایتمان باشیم و کاربران را تشویق کنیم تا تعامل بیشتری با سایت داشته باشند و در ساخته شدن محتویات سایت سهم داشته باشند.

 

 

آیا آلگوریتم جدید گوگل باعث نقض مطالب قبلی می‌شود؟

نکته دیگر آن است که اغلب تغییرات در آلگوریتم سئوی گوگل به صورت تجمعی است. یعنی اینطور نیست که گوگل روشش را از پایه عوض کند بلکه مدام در حال بهبود کار خود است. بنابراین اگر در آلگوریتم پاندا کیفیت محتوا و مقالات و مطالب سایت اهمیت بیشتر پیدا کرد، این موضوع همچنان به قوت خود باقی است و با پدیدار شدن آلگوریتم‌های جدیدتری مانند کبوتر اهمیت خود را از دست نمی‌دهد.

 

 

آنچه در این دوره می‌آموزیم:

• هرم بهینه‌سازی سایت
• ۵ نکته در انتخاب کلمات کلیدی
•استفاده از Trends گوگل برای انتخاب کلمات کلیدی
• بهینه‌سازی عکس‌های سایت
• روش‌های افزایش فعالیت اجتماعی کاربران
• آلگوریتم کبوتر و اثر آن بر نتایج جستجو
•معرفی یک سایت برای تحلیل سئو سایت
و ده‌ها مطلب کلیدی و کاربردی دیگر…

 

 

اگر درس‌های دبیرستان را با موفقیت گذرانده‌اید می‌توانید افزایش رتبه سایت را به‌سادگی بیاموزید!

تاثیر تغییرات سایت را پس از چند روز مشاهده خواهید کرد!
با ایجاد ترافیک پایدار هر روز افراد جدیدی به‌صورت خودکار به سایت شما هدایت می‌شوند!
کاربرانی که از جستجو به سایت شما می‌آیند نسبت به کابرانی که از تبلیغات هدایت می‌شوند، خریداران بهتری هستند.

 بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، علمی است که با یادگیری و بکارگیری آن به راحتی در موتورهای جستجویی مانند گوگل،یاهو و … به صفحات اول راه پیدا می کنید و مشتریان بسادگی شما را پیدا می کنند.

خود شما چگونه با سایت مدیر سبز آشنا شده‌اید؟ از طریق تبلیغات یا از طریق جستجو در گوگل؟
کلمه آموزش بازاریابی را در گوگل جستجو کنید و ببینید که مدیر سبز کجا قرار دارد؟
ما می‌خواهیم همین مطالب را به شما آموزش دهیم تا شما هم در کلمه موردنظر در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید.

Google

http://bayanbox.ir/view/3663800309499086522/dawnload-kon.png

 

  

 


SecImgSes



نیازمندی های چارراهی درج تبلیغات وآگهی رایگان آگهی رایگان تبلیغات اینترنتی بنر تبلیغاتی تبلیغات کامپیوتر تبلیغات رایانه تبلیغات سایت ها تبلیغات خدمات

تبلیغات پزشکان تبلیغات مهندسی تبلیغات صنایع تبلیغات موسسات

تبلیغات کشاورزی تبلیغات محیط زیست آگهی کشاورزی آگهی محیط زیست تبلیغات ادوات کشاورزی آگهی ادوات کشاورزی فروشگاه کشاورزی فروشگاه محیط زیست فروشگاه ادوات کشاورزی
کودهای ارگانیک تبلیغات کودارگانیک تبلیغات ورمی کومپوست  فروشگاه ورمی کومپوست آگهی ورمی کومپوست
فراورده های دامی لبنیات فروشگاه نساجی  فروشگاه ادوات دامداری گلخانه ها خریدمحصولات کشاورزی گردشگری ایران

Agriculture advertising banners advertising environment environmental farm advertising ad banners agricultural implements, agricultural farm farming Eco Store
Organic fertilizers, promotion of organic manure, vermicompost advertising Kvmpvst, dilatory Kvmpvst Store Advertising
Vermicompost Kvmpvst
Dairy products and animal husbandry equipment textile shop Khrydmhsvlat Agricultural Greenhouses Iran Tourism

http://charrahi.ir