باکس ورورد


ثبت نام
کلمه عبور جدید

لینک سایت های ایرانی

جهت درج لینک در این اینجا کلیک کنید

کد مدیر

چارراهی زیر مجموعه ای از باکس آگهی

جدا

تبلیغات باکس آگهی

توضیح دلخواه

توضیح دلخواه

کد کلیک

 
مطالب تصادفی محتوایی

باتوجه به کثرت آگهی ها درمورد صحت و اعتبار هرآگهی جویا شوید

چطور محتواي جذاب توليد كنيم؟

چطور محتواي جذاب توليد كنيم؟
“محتوای جذاب” چیست؟

کدام نوشته حرفه ای است؟

مقاله “آیین نامه تولید محتوای جذاب” مشخصات و فاکتور های موثر در “تولید محتوای جذاب” را بر می شمارد.



مطلب قدری طولانی است .اگر کم حوصله اید در چند نوبت بخوانید. با یکبار تیتر وار و در نوبت بعد با تمرکز بالاتر بخوانید.

موفق باشید



می خواهم “محتوای جذاب” بنویسم… احتمالاًکه نه،حتماًهر محتوا نویسی دلیل هدف و انگیزه ای برای این کار دارد.

موضوع مهم این است که وقتی از ما در مورد دلایل کارمان سوال می شود،بعضاً خودمان هم دلایل روشن و کلاسه شده ای را مطرح نمی کنیم .



البته این موضوع در مورد همه تولید کنندکان “محتوا” مصداق پیدا نمی کند.هر اندازه که بتوانیم با ناخودآگاهمان تماس بیشتری برقرار کنیم وروی موضوع فکرومطالعه کنیم،قضیه برایمان پخته ترمی شود.

برنامه – هدف و استراتژی روشن

هر چه دلایل و استراتژی کارمان را روشنترکنیم تعریفمان از کار هم عملیاتی تر شده وبا کیفیت بالاتری جریان پیدا می کند .

نتیجه بهتری هم در پی خواهد داشت.در نتیجه احتمال رضایت وپسند مخاطب هم به مراتب افزایش خواهد رفت.

بسیاری از ما به اشکال مختلف تولید محتوای همگانی می کنیم . یا مایل به “تولید محتوا”در قالب هایی مثل این نمونه ها هستیم :



تولید محتوا قالب ها وموضوعات مختلفی را شامل می شود:



– می خواهم در یک “شبکه اجتماعی” که قبلاًعضوآن شده ام مطلب منتشر کنم.

– می خواهم برای “وبلاگ شخصی” ام مطالب با کیفیت تولید کنم.

– علاقه دارم “وبسایت شخصی” دایر کنم و مطالبش را خودم تهیه و تولید کنم.

– دوست دارم یک “کپی رایتر”(تبلیع نویس)شوم ومتن های جذاب و مشتری پسندی بنویسم.

– می خواهم یک “نویسنده محتوا”ی حرفه ای باشم (یا هستم) وسعی می کنم خودم و کیفیت هایم را ارتقاء داده و به روزرسانی کنم.



در نوشتار روش تولید محتوای جذاب مواردی که برای “تولید محتوا” اهمیت و نقش کاربردی تری دارد بصورت تیتر وار و هایلایت شده تقدیمتان شده است.



شناخت دقیق مخاطب و وسیله ارتباطی



قبل از هرچیز باید گفت که برای “تولید محتوا” توجه به متغیر هایی مثل: مخاطب،رسانه(وسیله ارتباطی)،هدف تولید کننده(فرستنده پیام)و حتی مسائلی مثل زمان و مکان، سن و جنسیت هم می تواند و باید مورد توجه قرار گیرد.

مثال : داستان نویسی برای یک کودک با فرد میانسال تفاوت های اساسی دارد.



نویسنده قهار و تولید کننده محتوای دیجیتال برای وبسایت ها همزمان که یک متن با کیفیت می نویسد، می خواهد نکات مربوط به سئو(بهینه نویسی برای موتورهای جستجو) را هم رعایت کند و نوشته اش نظر مخاطبان بیشتری را جلب کند.



کسی که وبلاگش مربوط به تخصص خاصی در علم پزشکی است و در همان مقوله بصورت اختصاصی پست می نویسد.

پس ما به دلایل گوناگون وبه شکل ها وسلیقه های مختلف می نویسیم.

حالا این ها را مقایسه کنید با کسی که فقط می خواهدچند مدل کالا را که مثلاًشامل ۱۰ قلم جنس محدود است بصورت جذاب وطوری که در مشتری احساس نیازوعلاقه ایجاد نماید،را با محتوای تولیدی اش معرفی کند. فقط در همین حد و بس.



هر کدام از نیاز ها سبک خاصی از تولید محتوا و توانایی ویژه ای را طلب می کند و سبک و سیاق خاص خودش را دارد.



یک نکته : برای کسانی که می خواهند کار “تولید محتوا” انجام دهند ♣♣♣



کار تولید محتوا دامنه وسیعی دارد. موضوعات و مقولات مختلفی را هم در بر می گیرد.

هر یک از ما با توجه به نیاز، استعداد و توانایی مان می توانیم دریک یا چند مورد متمرکز شویم .

با تمرین ،آموزش و پشتکار می شود به عنوان متخصص و تولید کننده توانمند معرفی و مطرح شویم.



نکته دیگر:

فضای مجازی و خصوصاًشیوه تولید به شکل کنونی و بازاریابی محتوایی عمر چندانی ندارند.

با توجه به وسعت این بازار و موضوعات و مقولات مختلف،کسی نمی تواند ادعا کند که همه چیز تمام است یا دیگر نیازی به یاد گیری ندارد .یا عمرش را پای این دانش ها گذاشته است.



همه ما نقاط قوت و ضعف داریم



بزرگترین ادعا می تواند این باشد. چند سال پیش شروع کردم. حالا قدری از شما جلو تر هستم. این مایه امیدواری است.

همه ما می توانیم شرو ع کنیم و در این بازار رقابتی جای خودمان را پیداو باز کنیم.همه ما در حال یاد گیری هستیم. فقط کمی جلوتر ویا چند متر و پله عقب ترازدیگری حرکت می کنیم.



ممکن است یک نفر در زمینه نویسندگی عالی باشد ولی بازاریابی را با همان کیفیت انجام ندهد.یا در مورد سئو مطالب خبره نباشد. یا در مسائل فنی توانایی کمتری داشته باشد.

یک نفر را در نظر بگیرید که طراح وبسایت عالی است.اما قلم گیرایی ندارد.مطالبی که می نویسد خیلی شیوا و کاربر پسند از آب در نمی آید.

اما همین شخص هم می تواند با کسی که توانایی نوشتن بهتری نسبت به خودش دارد یک تیم کار آمد تشکیل دهد.

در کار های تیمی عملاًبه همین شکل است و افراد همدیگر را کامل می کنند.هر کس مهارت خاص خودش را دارد.



مطالعه در مورد موضوع محتوا



همانطور که گفته شد تولید محتوا موضوعات متعددی را شامل می شود. ما ناچاریم که مطالب را طبقه بندی کنیم.پس طبیعی است که موارد را در مقالات جدا از هم به اشتراک بگذاریم.

از این که بگذریم موضوعات هم ثابت و همیشگی نیست .زمانی موضوعی مورد استقبال بیشتر قرار می گیرد.مورد دیگر توسعه می یابد.

یک چیز دیگر منسوخ و بی ارزش می شود. پس نیاز به،” به روز رسانی” دائماً وجود دارد.



در این نوشته فقط توضیحات مقدماتی و عمومی پیرامون تولید محتوا و ابتدای کار تولید را به شکل تیتر وار منعکس می کنیم.

در مطالب دیگر نکات فنی مربوط به اشکال دیگر نوشتار وانواع رسانه و انتخاب های ما وهمه موضوعات مربوط به محتوا تقدیم حضورتان می شود.



اصلی ترین الویت ما باید تمرکز روی” تولید محتوا ” باشد





اولین قدم!



ابتدایی ترین قدم برای موفقیت در تولیدمحتوا تمرکز داشتن روی موضوع و هدف از پیش تعیین شده است.

تولید محتوا مهمترین دلیل و از دلایل و فاکتور های ثابت و همیشگی ارتباط ، دیده شدن ،بازاریابی و تبلیغ است.

بقیه مسائل در حاشیه قرار می گیرد.اگر چه هر فاکتوری در جای خودش مهم و قابل تامل و اهمیت باشد.



نقطه ضعف شما چیست؟!



یکی از نقاط ضعف من همین میل ویرانگر! وعلاقه به حاشیه هاست.دست بردن درمقولات و مواردی که چندان تسلطی هم به آنها ندارم.

مثل دانستن رتبه وب سایت به صورت مکرر که از قضا خیلی هم در اختیار من نیست و کنترلی روی این نتایج ندارم .

یا دستکاری ،انگولک و خلاصه کارهایی که بعضاًساعت ها وقت آدم راتلف می کند.



درد سر ها و دوباره کاری های بی دلیل هم دنباله طبیعی این کارهاست.

به تجربه می توانم بگویم که رعایت الویت ها و متمرکز شدن روی هدف اصلی می تواند برگ برنده تان باشد.

پرداختن به مسائل جنبی وغیر ضروری می تواند بعد از مدتی خسته تان کند.یا موجب دلسردی تان شود.



می دانم کسی که کار تولید محتوای حرفه ای انجام می دهد می خواهد نتیجه و بازخورد کارش را بداند. بفهمد کجای کار است .نقاط ضعفش را برطرف کند. خودش را اصلاح کند و بهتر شود.



اما باز هم توصیه کارشناسانه برای شروع کار همین می تواند باشد. اول تمرکز روی تولید محتوا و بعد بصورت تدریجی و همزمان با تسلط نسبی در کارو کسب تجربه و افزایش دامنه عمل و توسعه دادن.



خوب است بخوانید:



۷ کارکرد شاخص تولید محتوا


پس تا اینجا ما در مورد بند اول آیتم های الویت دار تولید محتوا توضیح دادیم.



۱- الویت و تمرکز روی” تولید محتوا”



۲- شروع کنید (منتظرمناسب شدن شرایط نباشید) ,.....
توليد محتوا،محتواي جذاب،محتوا،وبسايت،وبلاگ،شبكه اجتماعي

بازدید: ١٧
تاریخ ارسال: 97/05/12 | تاریخ انقضا: 97/06/11 | تاریخ بروزرسانی: 97/05/12
قیمت: 0




آخرین آگهی های کاربر
7كاركرد شاخص توليد محتوا
محتوا به عنوان معرفی کننده کالا ،خدمات و افکار تولید محتوا این امکان را به ما می دهد که بتوانیم در مورد اهداف، برنامه ها، افکار، تولیدات ،خدمات، نظرا ت و خلاصه هر فکری که در سر داریم، با طیف وسیعی از مردم صحبت کنیم . تولید محتوا در وبلاگ ،وبسایت یا شبکه های اجتماعی این امکان را به ... تماس بگیرید
آگهی های بروزرسانی شده
97/05/17 چهارشنبه 15:43 درب سکشنال با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما سازنده عزیز شرکت ورنا در زمینه درب های پارکینگ سکشنال (زیر سقفی ) فعالیت دارد .برای ما افتخاراست همکاری با شما داشته باشیم برای اطلاعات بیشتر درخدمتتون هستم دانشگر ...
شهرزاد دانشگر ، ، شماره تماس: mosh - قیمت: 0

نیازمندی های چارراهی درج تبلیغات وآگهی رایگان آگهی رایگان تبلیغات اینترنتی بنر تبلیغاتی تبلیغات کامپیوتر تبلیغات رایانه تبلیغات سایت ها تبلیغات خدمات

تبلیغات پزشکان تبلیغات مهندسی تبلیغات صنایع تبلیغات موسسات

تبلیغات کشاورزی تبلیغات محیط زیست آگهی کشاورزی آگهی محیط زیست تبلیغات ادوات کشاورزی آگهی ادوات کشاورزی فروشگاه کشاورزی فروشگاه محیط زیست فروشگاه ادوات کشاورزی
کودهای ارگانیک تبلیغات کودارگانیک تبلیغات ورمی کومپوست  فروشگاه ورمی کومپوست آگهی ورمی کومپوست
فراورده های دامی لبنیات فروشگاه نساجی  فروشگاه ادوات دامداری گلخانه ها خریدمحصولات کشاورزی گردشگری ایران

Agriculture advertising banners advertising environment environmental farm advertising ad banners agricultural implements, agricultural farm farming Eco Store
Organic fertilizers, promotion of organic manure, vermicompost advertising Kvmpvst, dilatory Kvmpvst Store Advertising
Vermicompost Kvmpvst
Dairy products and animal husbandry equipment textile shop Khrydmhsvlat Agricultural Greenhouses Iran Tourism

http://charrahi.ir